מכירים את המשפט "נפלת? חטפת מכה? לא נורא, לא קרה כלום…"? זה משפט שלמדנו כל חיינו להזיז הצידה ולהמשיך הלאה. אבל מה באמת קורה כשהכאב והאי נוחות מצטברים בפנים?

המצבורים האלו יכולים להתבטא בכאבים, עייפות ואפילו מחלות ואלרגיות. רגשות שקברנו יוצרים קהות וכובד, והרצון להיות שמחים יוצר מיסוך שמנתק אותנו מכל רגש. איך יוצאים מהלופ הזה?

בעיבוד הרגשות והתחושות בתהליכי עומק, המוח שלנו מעבד ומשנה

כדי להתמודד עם כאבים, הן פיזיים והן רגשיים, בצורה יעילה, חשוב להבין את הקשר בין הרגשות שלנו לבין הכאב שאנו חווים. רגשות מודחקים יכולים להשפיע באופן משמעותי על תחושת הכאב, והדרך להקל על הכאבים מתחילה בעיבוד נכון של הרגשות הללו.

טיפ קטן לשיפור תשומת הלב לגוף

הנה טיפ שיכול לעזור לכם להיות יותר בתשומת לב למצבים בהם עולה תחושה של אי נוחות: כאשר אתם מרגישים אי נוחות או כאב, נסו לעצור לרגע ולהקשיב לגוף שלכם. אל תנסו לדחוק את התחושות הצידה, אלא התבוננו בהן והסכימו להרגיש אותן. כך תוכלו להתחיל לפרום את הקשרים שיוצרים את הדפוס הזה.

השפעת המדיטציות ותדרי הצליל המיוחדים על הגוף והמוח

מדיטציות ותדרי צליל המועברים דרך הקערות הטיבטיות הם כלים רבי עוצמה שיכולים לעזור לנו לשחרר רגשות מודחקים ולהקל על כאבים, הן פיזיים והן רגשיים. השילוב של מדיטציות עם תדרים מיוחדים שאני מטמיעה בקערות מאפשר לגוף ולמוח להירגע ולהתמקד בתהליכי הריפוי הטבעיים שלהם.

איך זה עובד?

  1. הרפיית הגוף והמוח: יצירת רגיעה ושקט בתחילת כל מדיטציה מאפשרת למערכת העצבית לתפקד בצורה מיטבית ולתמוך בתהליכי הריפוי.
  2. תכנות מחדש של המוח: תדרי הצליל המועברים דרך הקערות הטיבטיות ומדיטציות מודרכות עוזרים למוח ללמוד להגיב אחרת לאותות הכאב, מה שמוביל להפחתה בעוצמת הכאב ובתדירות שלו.
  3. עיבוד רגשות מודחקים: השיטה עוזרת לשחרר רגשות מודחקים, ולהקל על הכאבים הפיזיים והרגשיים שהם יוצרים.

הסכמת הגוף להרגיש ולרפא

כאשר אנו מסכימים להרגיש את התחושות הפנימיות ולא לדחוק אותן הצידה, אנו מאפשרים לגוף להתחיל בתהליך הריפוי. הכרה בכאב, הן פיזי והן רגשי, ומתן מקום לתחושות מאפשרים לנו לפרום את הקשרים שיוצרים את הכאב ולהתחיל במסע להחלמה.

לסיכום

תהליך הריפוי מתחיל בהקשבה לגוף ובהבנה שהרגשות שלנו משפיעים על הכאב הפיזי והרגשי שאנו חווים. בעזרת תרגול מדיטציות ושימוש בתדרי הצליל המועברים דרך הקערות הטיבטיות, ניתן להקל על כאבים פיזיים ורגשיים ולשחרר רגשות מודחקים.

כלי נגישות

Powered by - Wemake